Én a My World utazása csak a hűvös kedvtelésből történő lógással: Íme

Tartalomjegyzék:

Videó: Én a My World utazása csak a hűvös kedvtelésből történő lógással: Íme

Videó: ✨ I wrote this in my diary .. | #travel #world #traveller #adventure #travelvlog 2024, Március
Én a My World utazása csak a hűvös kedvtelésből történő lógással: Íme
Anonim

A partnerem és én jelenleg hat hetet töltünk Montiano-ban, Olaszországban, egy kis toszkán vidéki faluban. Három macska van, akiknek a személyisége olyan változatos, mint a prémük (bolyhos és barátságos, sárgarépa színű és nyájas, Manx-motívum és dallamos), és egy német juhász, aki inkább a szárazon élelmiszere fölé venne a vad körteiket. Mindketten várakozással tekintünk az olaszországi solo turnéra.

Montiano nem az egyetlen olyan hely, ahová az elmúlt hat hónapban látogathattam. Ebben az időben szabadúszó voltam írás és utazás a digitális nomád . Annak érdekében, hogy fedezze a legtöbb szállás költségeit, miközben egyidejűleg távmunka is működött, kisállatként ülök.

A Pet-sitting egy csodálatos lehetőség a háztulajdonosok és a szülők számára: A szülő ingyenes szálláshelyet és munkaterületet biztosít, míg a háztulajdonos megbízható embert lát a ház és a háziállatok megtekintésére. Mindkét fél pénzt takarít meg, és nagyszerű az állatok otthona maradása.

Beléptem London , ahol a partnerem és én két fekete testvér kesztyűt szerettünk volna hat hétig. Élveztük egy háromemeletes városi házat Chiswickben, egy lenyűgöző lakóövezetet Nyugat-Londonban, amely egy rövid csomóút volt a belvárosi pályaudvartól.

A következő volt Gokceovacik, Törökország , egy kis vidéki falu a dél-török hegyekben, a Göcek vitorlás hotspot közelében. Három hetet töltöttünk ott, két külön takarót. A két ház között összesen 25 macska és 6 kutya gondozott. A békés hegyi menedékhely tökéletes volt a munka elvégzéséhez és a pihentető sétákhoz az erdőben.

A hegyen felmászott, visszahúzódtunk London egy második fordulóban, ezúttal két hétig. Megtaláltuk a földet, és a dolgok lendületébe léptünk (hát vissza a csipkékhez).

London után indultunk Bázel, Svájc , egy kéthetes háziállatért. Ismét két macskánk volt, ezúttal testvérek egy édes penthouse lakásban a város közepén. A múzeumok, a Rajna, a kávézók és a szupermarketek sétatávolságra voltak. Németország 10 perces buszútra fekszik!

Ezen a nyáron visszamentünk Gokceovacik, Törökország , hogy látogassa meg kedvenc hegyi mutts és kitties, ezúttal egy hónapig. Törökország egy másik világ a nyár folyamán. Ismét, visszatérünk egy olyan helyzetbe, amiről tudtunk, hogy megengedte számunkra, hogy beilleszkedjünk a rutinunkba, és ne szakadjunk meg egy ütéssel.

Hogyan állítottuk fel

Mint bármi más a mai világban, menjen az internethez, hogy elinduljon. A partnerem és az általam kínált ügyfelek között több kedvtelésből tartott weboldal is található. A legfontosabbak az Egyesült Királyságban élő és ex-pat helyek, a Trusted Housesitters (évente 119 dollár) és az Mind My House (20 dollár évente), valamint a francia székhelyű Nomador (89 dollár évente).

Ezek a webhelyek egy országon belül vannak, de a világ minden tájáról érkeznek felhasználók. Bár mindannyian fizetős oldalak, megérik a megtakarított összegeket. A Trusted Housesitters egy dinamikus térkép, amely a megbízások és a rendelkezésre állás lehetőségeinek megfelelően igazodik, így érdemes magasabb árat fizetni. Mind My House egy nagyszerű platform, hogy bemutatkozzunk a petsitting-nek. A Nomador egy másik jó választás, hiszen ezek az egyetlen macskabiztonsági platform, amely ingyenes opciót kínál akár három alkalmazással.

Számos feladatunkat a korábbi ügyfelek kapcsolataitól is kapjuk. Itt működik az élet alapvető szabálya: Kezeljétek az embereket, és bánni fognak veled.

Eljutni az üzlethez

Pet-ülés egy séta a parkban (néha szó szerint), ha nyugdíjas vagy nyaralás. Azonban teljes munkaidőben az utazás nem csak sétáló kutyák, táplálkozási kaktuszok és helyi látnivalók látogatása. A rajzolás a kaland van, de lehetséges, hogy távoli munkát végzett az ideiglenes otthonában vagy lakásban néhány jó rutin.

Míg egy feladatban, képes vagyok megtartani a heti öt napos munkaidőt. Vigyázok az állatokra a reggeli előtt, gyors edzéssel tisztítsam meg a fejemet, majd munkába álljak.

Néhány napi kutyakikó és kiskutyák egy kis árat fizetnek ingyenes bérleti díjakért, internetért, közművekért stb.

Nem engedhettem meg magamnak ezt az életstílust anélkül, hogy több ezer dollárt takarítanék meg kedvtelésből. Miért fizetsz egy együttműködő helyet, amikor néhány kedves állat örömmel megtartja a társaságot anélkül, hogy valami homályos indie-zenekar elindítaná az ellenszenves decibelt?

Jake Belknap (@JauntingJake) jelenleg Európa-szerte halad útközben, miközben különböző állatokat üldöz. 2017-ben elhagyta az osztálytermet és az országát, hogy szabadúszó íróvá tegyen egy digitális nomád életstílust.